Friday, September 20, 2024
HomeειδήσειςΠώς η Τεχνητή Νοημοσύνη Μπορεί να Καταπολεμήσει την Ακρίβεια

Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη Μπορεί να Καταπολεμήσει την Ακρίβεια

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να καταπολεμήσει την ακρίβεια στα σούπερ μάρκετ . Η πρόσφατη ανάλυση επικαιρότητας από το Κέντρο Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών για το 2024 (ΚΕΠΕ) με τίτλο «Μπορεί η τεχνολογία καταναλωτικής πληροφόρησης και τεχνητής νοημοσύνης να “χτυπήσει” την ακρίβεια στα σουπερμάρκετ;», καταδεικνύει τη σημαντική συμβολή των τεχνολογιών πληροφόρησης και της τεχνητής νοημοσύνης στις στρατηγικές τιμολόγησης των σούπερ μάρκετ.

Η ανάλυση υπογραμμίζει ότι οι τεχνολογίες αυτές επιτρέπουν στους καταναλωτές να συγκρίνουν τιμές σε πραγματικό χρόνο, οδηγώντας σε μειωμένη διασπορά τιμών και χαμηλότερες μέσες τιμές στην αγορά.

Αυξημένη διαφάνεια και βελτιωμένη εμπιστοσύνη Η αυξημένη διαφάνεια ενισχύει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και μειώνει τους αντιληπτούς κινδύνους τόσο στις διαδικτυακές όσο και στις φυσικές αγορές. Παράλληλα, οι διαδραστικές εφαρμογές και τα συστήματα πληροφόρησης βελτιώνουν τις αγοραστικές επιλογές, προωθώντας πιο υγιεινές και οικονομικές λύσεις.

Αντιμετώπιση της ασύμμετρης πληροφόρησης Οι νέες τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ) αντιμετωπίζουν τα προβλήματα της ασύμμετρης πληροφόρησης και ενισχύουν τον ανταγωνισμό και την οικονομική αποδοτικότητα. Τα διαδραστικά συστήματα και οι εφαρμογές που παρέχουν σχόλια και στοχευμένη πληροφόρηση βελτιώνουν τις επιλογές των καταναλωτών, οδηγώντας σε πιο ασφαλείς και οικονομικές αγορές.

Επιτάχυνση λόγω COVID-19 Η πανδημία COVID-19 επιτάχυνε την υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου και των προηγμένων τεχνολογιών, όπως το IoT και το cloud computing, αυξάνοντας την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και μειώνοντας τους αντιληπτούς κινδύνους των διαδικτυακών αγορών. Παρά τις προκλήσεις, οι τεχνολογίες πληροφόρησης παίζουν κρίσιμο ρόλο στη μείωση των τιμών των σούπερ μάρκετ και την προώθηση ενός ανταγωνιστικότερου περιβάλλοντος αγοράς.

Προτεινόμενη εφαρμογή κινητού τηλεφώνου Η ανάλυση προτείνει την ανάπτυξη μιας εφαρμογής κινητού τηλεφώνου που θα αξιολογεί τους τιμοκαταλόγους των σούπερ μάρκετ, προσφέροντας στον καταναλωτή τη δυνατότητα να βρει τις πιο συμφέρουσες προσφορές, ενισχύοντας την πίεση για χαμηλές τιμές και αυξάνοντας τον ανταγωνισμό.

Συνολικά, η υιοθέτηση αυτών των τεχνολογιών από τις επιχειρήσεις δημιουργεί ένα πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον αγοράς, προωθώντας την οικονομική αποδοτικότητα και δημιουργώντας ένα υγιές ανταγωνιστικό περιβάλλον. Οι καταναλωτές επωφελούνται από χαμηλότερες τιμές, καλύτερη ποιότητα προϊόντων και αυξημένη διαφάνεια, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη και την ικανοποίησή τους.

πηγή: tromaktiko.gr

Ioannis Chatziarapis
Ioannis Chatziarapishttp://e-agrotis.gr
Καλώς ήρθατε στο e-agrotis.gr! Ονομάζομαι Ιωάννης Χατζηαράπης και, παρόλο που δεν είμαι επαγγελματίας δημοσιογράφος, η αγάπη μου για την ενημέρωση και την υποστήριξη των αγροτών με ώθησε να δημιουργήσω αυτό το site. Το e-agrotis.gr είναι ένα ενημερωτικό portal αφιερωμένο στη διάδοση ειδήσεων, συμβουλών και χρήσιμων πληροφοριών που αφορούν τον αγροτικό τομέα. Στόχος μου είναι να βοηθήσω τους αγρότες να μένουν ενημερωμένοι και να ενισχύσουν τις δραστηριότητές τους. Σας ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το site και ελπίζω να βρείτε το περιεχόμενο χρήσιμο και ενδιαφέρον.
RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

11,148FansLike
1,288FollowersFollow

Recent Comments