Οι περισσότεροι καταναλωτές κρασιού μένουν είτε στο κόκκινο είτε στο ροζέ είτε στο λευκό και δεν ξεφεύγουν από το αγαπημένο τους. Αποδεικνύεται ότι αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την παλέτα γεύσεων σας αλλά μπορεί να αποκαλύψει κάτι για τον τύπο του ατόμου που είστε. Για παράδειγμα, εάν απολαμβάνετε να περνάτε χρόνο μόνοι σας, είναι πιο πιθανό να απολαμβάνετε το κόκκινο κρασί, σύμφωνα με νέα έρευνα.
Μια έρευνα σε 2.000 Αμερικανούς ενήλικες που πίνουν τακτικά κρασί εξέτασε τις διαφορές προσωπικότητας με βάση το αγαπημένο στυλ κρασιού των ερωτηθέντων και διαπίστωσε ότι όσοι απολαμβάνουν το κόκκινο κρασί είπαν ότι είναι εσωστρεφείς (48%), ενώ οι ερωτηθέντες που απολαμβάνουν το αφρώδες κρασί είναι πιο πιθανό να είναι εξωστρεφείς, (40%).
Σε αρμονία με το αγαπημένο τους κρασί, οι καταναλωτές ροζέ πιστεύουν ότι είναι το χαρούμενο μέσο, καθιερώνοντας τους εαυτούς τους ως αμφιστρεφείς (32%).
Η έρευνα που διεξήχθη από την OnePoll για την Barefoot Wine για την Εθνική Ημέρα Οίνου στις 25 Μαΐου, έδειξε επίσης ότι κατά μέσο όρο, οι ερωτηθέντες καταναλώνουν πέντε ποτήρια κρασί την εβδομάδα.
Στα πάρτι, όσοι απολαμβάνουν το αφρώδες κρασί (26%) και το κόκκινο κρασί (23%) λένε ότι είναι πιθανό να είναι «ήρεμοι παρατηρητές». Οι πότες ροζέ είναι οι “party planners” της ομάδας (19%) και όσοι απολαμβάνουν το λευκό κρασί είπαν ότι μπορούν να βρεθούν να βγάζουν φωτογραφίες ή να είναι η ζωή του πάρτι (20%, το καθένα).
Είναι ενδιαφέρον ότι σε όσους αρέσει το λευκό κρασί είπαν επίσης ότι είναι «άνθρωποι εσωτερικού χώρου» (38%), ενώ οι πότες κόκκινου κρασιού απολαμβάνουν την ύπαιθρο (36%). Αυτός μπορεί επίσης να είναι ο λόγος που οι πότες κόκκινου κρασιού είναι επίσης πιο πιθανό να είναι πρωινοί τύποι (46%), και όσοι προτιμούν το ροζέ και το λευκό κρασί είναι ξενύχτηδες (33% το καθένα).
Σκεπτόμενοι τα κατοικίδιά τους, όσοι προτιμούν το αφρώδες κρασί (29%) και το κόκκινο κρασί (40%) είναι πιο πιθανό να αγαπάνε τα σκυλιά, ενώ οι πότες ροζέ (17%) και λευκού οίνου (27%) είναι άνθρωποι με γάτες.
«Είναι σημαντικό να προσφέρουμε κάτι για τις διαφορετικές γευστικές προτιμήσεις και την προσωπικότητα του καθενός», λέει η οινοποιός του Barefoot , Jennifer Wall, σε μια δήλωση.
Επιλογή κρασιού και καριέρας
Η έρευνα ρώτησε επίσης τους ερωτηθέντες για την καριέρα τους και διαπίστωσε ότι η πιο δημοφιλής βιομηχανία για όσους απολαμβάνουν το αφρώδες κρασί (31%), το κόκκινο κρασί (21%) και το ροζέ (19%) είναι οι υπηρεσίες υγείας. Οι λάτρεις του λευκού κρασιού φέρονται να εργάζονται στη λογιστική ή στα οικονομικά (19%) ή σε εργοστάσια και στη μεταποίηση (17%).
Μεταξύ της κατανάλωσης κρασιού, οι ερωτηθέντες περνούν επίσης χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (87%) και αφιερώνουν χρόνο για να παρακολουθήσουν εκπομπές ή ταινίες στην τηλεόραση (86%). Οι οινοπότες είναι δημιουργικοί, με μερικά από τα αγαπημένα τους χόμπι όπως το γράψιμο (47%) και το σχέδιο (36%). Πολλοί είναι επίσης αθλητικοί τύποι, απολαμβάνουν να παίζουν (38%) ή παρακολουθούν (20%) αθλήματα όπως το ποδόσφαιρο (16%) ή το μπάσκετ (13%).
Το αγαπημένο κρασί κάθε Zodiac
Το ζώδιο σας μπορεί επίσης να λέει κάτι για το αγαπημένο σας κρασί, με τους Διδύμους (20%), τους Καρκίνους (13%) και τους Ταύρους (10%) να προτιμούν το λευκό κρασί. Αντίθετα, οι Λέοντες (18%) και οι Ζυγοί (11%) προτιμούν το αφρώδες κρασί και οι Σκορπιοί (13%) και οι Παρθένοι (16%) επιλέγουν το ροζέ.
Οι λάτρεις του αφρώδους και του κόκκινου κρασιού έχουν επίσης την ικανότητα να ζουν στα άκρα, καθώς είναι πιο διατεθειμένοι να κάνουν τατουάζ (70%, το καθένα).
«Το να έχεις διαφορετικές απόψεις είναι αυτό που κάνει τη ζωή ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική. το ίδιο ισχύει και για το κρασί», προσθέτει η Wall. «Ανεξάρτητα από τις ποικιλίες που απολαμβάνετε, το κρασί πρέπει να είναι λιγότερο περίπλοκο, πιο διασκεδαστικό και να το απολαμβάνετε με τους φίλους και την οικογένειά σας!»
Μεθοδολογία έρευνας:
Αυτή η τυχαία έρευνα διπλής επιλογής σε 2.000 Αμερικανούς 21+ που πίνουν κρασί ανατέθηκε από την E. & J. Gallo Winery μεταξύ 22 Μαρτίου και 24 Μαρτίου 2023. Διεξήχθη από την εταιρεία έρευνας αγοράς OnePoll, της οποίας τα μέλη της ομάδας είναι μέλη του την Εταιρεία Έρευνας Αγοράς και έχουν εταιρικά μέλη στην Αμερικανική Ένωση Έρευνας Δημόσιας Γνώμης (AAPOR) και στην Ευρωπαϊκή Εταιρεία Έρευνας Γνώμης και Μάρκετινγκ (ESOMAR).
Πηγή